فرا رسیدن بهار طبیعت مبارک باد

مقالات و نوشته ها

صفحه اصلی / وبلاگ

نکات کاربردی در انتخاب سنگ اسلب

با توجه به این که سنگ های اسلب روز به روز مورد اقبال بیشتری قرار میگیرند انتخاب سنگ اسلب مناسب برای استفاده در نمای ساختمان و یا در کف و دیواره های ساختمان نیازمند داشتن اطلاعاتی در مورد این سنگ ها است. در ادامه با ما باشید تا چند نکته برای انتخاب سنگ اسلب مناسب را با شما در میان بگذاریم.
انتخاب سنگ اسلب مناسب

آنچه در این مقاله میخوانید

نکات کاربردی که باید در سنگ اسلب رعایت کرد:

  • اولین نکته‌ای که باید بدان توجه کرد مقدار بودجه‌ای است که صرف هزینه‌ی خرید سنگ شما می‌شود چرا که سنگ اسلب به دلیل نوع برش و ساب، حمل و نقل سخت‌تر و به طور کلی هزینه بالای فراوری نسبت به بقیه سنگ‌ها گران‌قیمت‌تر است.
  • شما باید قبل از خرید محصول خود مساحت و ابعاد دقیق محل مورد نظر را با ابزار دقیق اندازه‌گیری کنید. دقت اندازه‌گیری شما زیبایی و ظرافت طرح‌تان را افزایش می‌دهد.
  • مکان قرارگیری سنگ اسلب را کاملا بررسی کنید که آیا توان تحمل سنگ اسلب با این اندازه و وزن را دارد. چون سنگ اسلب نسبت به ابعاد وزن بالایی نیز دارد. مثلا سنگ اسلب با ابعاد 2*2 متر مربع حداقل 200 کیلوگرم وزن دارد.
  • سنگ اسلب انتخابی بایستی دارای ساب عالی، ضخامت دقیق و شفافیت بالا باشد.
  • به دلیل ابعاد بسیار بزرگ سنگ‌های اسلب، این گونه سنگ مناسب محیط‌های بزرگ است و از به کاربردن آن در محیط‌های دوری کنید چون باعث کوچکتر نشان دادن فضای شما می‌شود.
  • بسته به کاربری محل و سلیقه‌ی شما، می‌توانید از انواع مختلف سنگ (مرمریت، تراورتن، چینی و گرانیت) استفاده کنید
  • شما در هنگام خرید سنگ اسلب نباید هیچ گونه ترک، شکستگی و خلل و فرج مشاهده کنید در نتیجه دقت بالایی را در زمان خرید بکار ببرید.

گروه آتی سنگ با تولید انحصاری مرمریت پرشین سیلک و مرمریت قهوه‌ای آتی براون در اندازه‌های اسلب با کیفیت صادراتی به شما این اطمینان را می‌دهد که رضایت 100 درصدی از خرید خود داشته باشید.

انتخاب سنگ اسلب مناسب

محصولات آتی سنگ

مرمریت پرشین سیلک

مرمریت فیوژن

چینی کویر سبز

مرمریت آتی براون

چینی مارون

چینی کانو

آخرین مطالب